woensdag 25 april 2012

Tasjes en Cupcakes

 Eindelijk maar toch: ze zijn af!
Elk met een bijpassende kleur hengsel. 


Hiermee val je pas echt op in het winkelcentrum!
Ik vind ze heel fleurig, ze maken me echt vrolijk als ik er naar kijk.


Ook het gestreepte tasje heeft een nieuw thuis gevonden in de mand met afgemaakte spulletjes. Gisteravond heb ik hem nog gauw even voorzien van 3 bloemetjes en hengsels,
 en heb alles nog even aan elkaar bevestigd.
 Ik wou in eerste instantie de 2 lapjes (voor- en achterkant) aan elkaar naaien 
maar dat kon de naaimachine niet aan, de lapjes waren te dik.
Dus toen toch maar met de hand...




 Oh oh, wat zien ze er toch lekker uit, die zoete hand gemaakte cupcakes!
 Om te smullen.
Ik wou ze eerst allemaal voorzien van kraaltjes, 


maar ik had er niet meer genoeg, 
dus besloot ik om de andere 2 een kers te geven. 

(Het patroon vind je onder het kopje 'patronen' bovenaan de pagina)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten